نوپا 25

=======================

یکی از راه هایی که برای فهمیدن #پایداری_کسب_و_کار خود دارید، محاسبه #ارزشِ_مادام‌العمر_مشتری است. باید محاسبه کنید که یک مشتری چقدر برای شما سودآوری دارد، زیرا در جایی دیگر خواهید فهمید که هزینه جذب یک مشتری چیست و با داشتن این دو پارامتر، می توانید تخمین بزنید که در بازار خط مقدم ساحلی چقدر سود خواهید کرد.

برای محاسبه ارزشِ مادام‌العمر مشتری باید عوامل بنیادین آن را بشناسید و درک کنید که این عوامل چگونه تغییر می کنند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • جریان درآمدی یکباره
  • جریان درآمدی تکرارشونده
  • فرصت‌های درآمدی اضافه
  • نرخ ماندگاری
  • عمر محصول

از لحاظ حسابداری ارزشِ مادام‌العمر مشتری شما عبارت است از: ارزش خالص و جاری سود شما در پنج سال نخست کسب و کار». این رقم بر حسب واحد پول به ازای هر مشتری بیان می‌شود.

پس از محاسبه این مقدار و با داشتن هزینه جذب مشتری، باید فاصله بین این دو شاخص آن قدر زیاد باشد که بتوان از پوشش داده شدنِ #ریسک های متعدد دیده‌نشده اطمینان حاصل کرد. مثلا در صنعت تولید #نرم‎‌افزار به عنوان یک عدد استاندارد، ارزشِ مادام‌العمر مشتری باید 3 برابر هزینه جذب مشتری باشد.

 

#نوپا

#استارتاپ

#ارزشِ_مادام‌العمر_مشتری

تقویت نام تجاری خود و حضور آنلاین با شبکه‌های اجتماعی

♦ ‌بهترین های سفر و گردشگری ‌«5»

☜ ‌شهرهای توریستی ‌«‌تبریز»

مشتری ,مادام‌العمر ,ارزشِ ,محاسبه ,عوامل ,یک ,مادام‌العمر مشتری ,ارزشِ مادام‌العمر ,هزینه جذب ,و با ,با داشتن ,ارزشِ مادام‌العمر مشتری ,محاسبه ارزشِ مادام‌العمر

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران