اگر اندکی ، هر چند سطحی و ابتدایی با دنیای آرسی و مولتی روتوهای مبتدی آشنایی داشته باشید، حتما و حتما نام برند سایما (syma) را به دفعات شنیده اید. این برند معروف ، از آن دست برندهایی است که آیتم های آن نیازی به هیچ گونه بررسی و تست کیفیتی نداشته چون از ابتدای کار خود تا به امروز با کیفیت بالای محصولات خود این موضوع را بارها و بارها به همگان ثابت کرده است. 
کاربرانی که با این برند آشنایی دارند برای خرید محصولات آن به هیچ وجه شک نمی‌کنند و فقط مدل مورد نظر خود را با توجه به فاکتورهای مورد اهمیت خود، از بین آیتم‌های ساخت این شرکت یعنی شرکت سایما انتخاب می‌کنند. 
یکی از عادت‌های خوب سایما تولید چندین نسخه مختلف از پرنده‌های پرطرفدار است. این موضوع که برخی از مدل‌ها نسبت به سایر آیتم‌ها از محبوبیت بالاتری برخوردار باشند همیشه امری طبیعی در بین محصولات یک شرکت بوده است. اما اینکه آن شرکت بتواند از این محبوبیت به نفع خود و البته مشتریان خود استفاده کند، خود هنری جداست. 
شرکت سایما ، چندی پیش از کوادکوپتری رونمایی کرد که در مدت کوتاهی از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار شد. ظاهر مشابه با پهپادهای حرفه‌ای، کارایی فوق العاده، قیمت مناسب و پرواز و قابلیت های قابل قبول از ویژگی‌هایی بود که باعث شد این کوادکوپتر مدت زیادی در قفسه های فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه ایستگاه پرواز باقی نماند و به سرعت فروش رود. این کوادکوپتر syma X8SW نام دارد، هم چنان از پرفروش‌ترین‌هاست. حال شاهد نسخه جدیدتری از این پرنده در بین کالاهای شرکت سایما هستیم، کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D که شاید بتواند گفت شباهت‌های بسیار زیادی با نسخه قبلی خود داشته و از آیتم‌های بیشتری نیز برخوردار است. بنابراین میتوان کوادکوپتر X8SW-D را نسخه ارتقا یافته کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW دانست. 

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

ادامه مطلب

کوادکوپتر دوریبن دار I8HW با ارسال زنده تصویر

دوربین ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP و باتری داخلی/ایستگاه پرواز

کوادکوپتر سلفی سایما syma X22W

شرکت ,syma ,کوادکوپتر ,سایما ,نسخه ,x8sw ,syma x8sw ,دار syma ,کوادکوپتر دوربین ,شرکت سایما ,x8sw d

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید سفال باربری مشهد دانلود فیلم با لینک مستقیم iranvatan کارشناس رسمی دادگستری محصولات پلاک 14 بلاگ آسمان پرستاره پرشیا سریال ها - فیلم ها - متن ها برو برای دانلود | Go4dl